PROGRAM DO ZARZĄDZANIA GOTÓWKĄ W FIRMIE, EWIDENCJA KOSZTÓW ZAKUPÓW – SMART KASA

Programy ułatwiające zarządzanie finansami zdobywają ostatnimi czasy ogromną popularność. Szczególnie popularne stały się w firmach oraz niewielkich działalnościach gospodarczych. Prowadzenie sprzedaży produktów i usług wiąże się z wieloma czynnościami z zakresu kompletowania dokumentów, prowadzenia ewidencji zakupów oraz odnotowywania wpłat. Zajmuje to sporo czasu i uwagi, więc znacznie lepiej skorzystać z czegoś, co ten proces znacznie ułatwi. Profesjonalnym narzędziem, które odpowiada na wyżej wymienione potrzeby jest Smart Kasa. Jest to program do rozrachunków, ewidencji kosztów. Zarządzanie gotówką to również jedna z funkcjonalności, którą oferuje to praktyczne oprogramowanie. Dzięki niemu zarządzanie pieniędzmi w twojej firmie stanie się dużo prostsze. Będziesz mógł śledzić na bieżąco wszystkie płatności – nie ma szans, żeby coś ci umknęło. Od dziś będziesz mógł skupić się głównie na działalności swojej firmy, a nie siedzieć w księgowości. Co dokładnie potrafi program Smart Kasa? Do jego głównej funkcjonalności zalicza się przede wszystkim prowadzenie ewidencji kosztów i odnotowywanie jej w Księdze Przychodów i Rozchodów. Ponadto program umożliwia: rozliczanie zobowiązań i zadłużeń kontrahentów, wykonywanie raportów i zestawień, import przelewów z wyciągów bankowych, generowanie różnorodnych dokumentów czy też obsługę wielowalutowości. Smart Kasa może być również powiązana z innymi aplikacjami zewnętrznymi obsługującymi księgowość. Jeśli więc szukasz programu, który odciąży cię z nadmiaru obowiązków związanych z prowadzeniem firmy – Smart Kasa została stworzona specjalnie dla Ciebie. Zajmij się swoimi obowiązkami, a nasz program do rozrachunków z powodzeniem zajmie się finansami. Oczywiście zadbaliśmy o łatwość obsługi i elastyczność programu Smart Kasa. Mimo, że jest to profesjonalne narzędzie to cechuje się prostotą, logicznym uporządkowaniem oraz przyjaznym interfejsem. Nigdy wcześniej proces zarządzania gotówką nie był tak prosty! Skorzystaj z takiej pomocy już dziś!

Smart Kasa – jest to program służący do zarządzanie pieniędzmi firmy w zakresie odnotowywania wpłat gotówkowych klientów w kasie firmy, przelewów bankowych oraz służy do śledzenia na bieżąco stanu rozrachunków z odbiorcami oraz dostawcami, zawsze wiesz, kto i ile jest Tobie winny pieniędzy oraz komu i kiedy najpóźniej musisz zapłacić. Kolejną ważną czynnością którą można wykonywać przy pomocy Smart Kasa jest ewidencjonowanie wszelkich kosztów firmy (faktury zakupu, opłaty ZUS, paliwo itp.).

Rodzaje dokumentów generowane przez program Smart Kasa:

  • Wpłaty gotówkowe z kasy firmy (KP),
  • Wypłaty gotówki z kasy firmy (KW),
  • Odnotowanie zapłaty przelewem bankowym,
  • Odnotowywanie wpływu bankowego,
  • Dokumenty zakupu (wszelkie koszty, opłaty ZUS, paliwo i inne faktury kosztowe itp.).

Główne funkcje realizowane przez program do rozrachunków Smart Kasa:

  • Obsługa wielowalutowości – Wszystkie dokumenty mogą być tworzone w dowolnej walucie,
  • Rozliczanie zobowiązań kontrahentów powstałych w wyniku wprowadzenia dokumentu zakupu,
  • Rozliczanie zadłużenia kontrahenta powstałego w module Smart Sprzedaż (w wyniku np wprowadzenia faktury sprzedaży z odroczoną płatnością),
  • Kompensowanie wzajemnych należności – dokument zakupu od dostawcy oraz naszego dokument sprzedaży.
  • Import przelewów z wyciągów bankowych zapisanych w plikach CSV – importowane pozycje wyciągu potrafią automatycznie wiązać się z odpowiednim dokumentem sprzedaży lub zakupu. Program posiada zdefiniowane ustawienia dla importu z następujących banków: mBank, Credit Agricole, Inteligo, VWBank, Multibank. Ustawienia dla innych banków można zdefiniować samemu.
  • Odnotowywanie zakupów w Księdze Przychodów i Rozchodów,
  • Rozliczanie prowizje pośredników powiązanych z dokumentami sprzedaży z programu Smart – Sprzedaż,
  • Wykonywanie raportu kasowego pokazującego stan gotówki w firmie w dowolnym dniu,
  • Zestawienia dokumentów bankowych dzięki czemu wiadomo ile i na jakim koncie mamy aktualnie pieniędzy,
  • Praca w trybie lokalnym, sieciowym lub przez internet.

Powiązania z aplikacjami zewnętrznymi:

  • Symfonia FK, Rewizorr (dla pełnej księgowości),
  • PCBIZNES Ala, RACHMISTRZ (dla Księgi Przychodów i Rozchodów).