Program do rozrachunków i zarządzania finansami w firmie Smart Kasa
Programy ułatwiające zarządzanie finansami zdobywają ostatnimi czasy ogromną popularność. Szczególnie popularne stały się w firmach oraz niewielkich działalnościach gospodarczych. Prowadzenie sprzedaży produktów i usług wiąże się z wieloma czynnościami z zakresu kompletowania dokumentów, prowadzenia ewidencji zakupów oraz odnotowywania wpłat. Zajmuje to sporo czasu i uwagi, więc znacznie lepiej skorzystać z czegoś, co ten proces znacznie ułatwi. Profesjonalnym narzędziem, które odpowiada na wyżej wymienione potrzeby jest Smart Kasa. Jest to program do rozrachunków, ewidencji kosztów.
Program do zarządzania gotówką w firmie
Zarządzanie gotówką to również jedna z funkcjonalności, którą oferuje to praktyczne oprogramowanie. Dzięki niemu zarządzanie pieniędzmi w twojej firmie stanie się dużo prostsze. Będziesz mógł śledzić na bieżąco wszystkie płatności – nie ma szans, żeby coś ci umknęło. Od dziś będziesz mógł skupić się głównie na działalności swojej firmy, a nie siedzieć w księgowości.
Oprogramowanie do ewidencji kosztów
Co dokładnie potrafi program do zarządzania pieniędzmi w firmie Smart Kasa? Do jego głównej funkcjonalności zalicza się przede wszystkim prowadzenie ewidencji kosztów i odnotowywanie jej w Księdze Przychodów i Rozchodów. Ponadto program umożliwia: rozliczanie zobowiązań i zadłużeń kontrahentów, wykonywanie raportów i zestawień, import przelewów z wyciągów bankowych, generowanie różnorodnych dokumentów czy też obsługę wielowalutowości.
Smart Kasa może być również powiązana z innymi aplikacjami zewnętrznymi obsługującymi księgowość. Jeśli więc szukasz programu, który odciąży cię z nadmiaru obowiązków związanych z prowadzeniem firmy – Smart Kasa została stworzona specjalnie dla Ciebie. Zajmij się swoimi obowiązkami, a nasz program do rozrachunków z powodzeniem zajmie się finansami. Oczywiście zadbaliśmy o łatwość obsługi i elastyczność programu Smart Kasa. Mimo, że jest to profesjonalne narzędzie to cechuje się prostotą, logicznym uporządkowaniem oraz przyjaznym interfejsem. Nigdy wcześniej proces zarządzania gotówką nie był tak prosty! Skorzystaj z takiej pomocy już dziś!
Łatwe zarządzanie pieniędzmi w firmie
Smart Kasa – jest to program służący do zarządzanie pieniędzmi firmy w zakresie odnotowywania wpłat gotówkowych klientów w kasie firmy, przelewów bankowych oraz służy do śledzenia na bieżąco stanu rozrachunków z odbiorcami oraz dostawcami, zawsze wiesz, kto i ile jest Tobie winny pieniędzy oraz komu i kiedy najpóźniej musisz zapłacić. Kolejną ważną czynnością którą można wykonywać przy pomocy Smart Kasa jest ewidencjonowanie wszelkich kosztów firmy (faktury zakupu, opłaty ZUS, paliwo itp.).
Program do rozrachunków Smart Kasa – zalety
Rodzaje dokumentów generowane przez program Smart Kasa:
- Wpłaty gotówkowe z kasy firmy (KP),
- Wypłaty gotówki z kasy firmy (KW),
- Odnotowanie zapłaty przelewem bankowym,
- Odnotowywanie wpływu bankowego,
- Dokumenty zakupu (wszelkie koszty, opłaty ZUS, paliwo i inne faktury kosztowe itp.).
Główne funkcje realizowane przez program do rozrachunków Smart Kasa:
- Obsługa wielowalutowości – Wszystkie dokumenty mogą być tworzone w dowolnej walucie,
- Rozliczanie zobowiązań kontrahentów powstałych w wyniku wprowadzenia dokumentu zakupu,
- Rozliczanie zadłużenia kontrahenta powstałego w module Smart Sprzedaż (w wyniku np wprowadzenia faktury sprzedaży z odroczoną płatnością),
- Kompensowanie wzajemnych należności – dokument zakupu od dostawcy oraz naszego dokument sprzedaży.
- Import przelewów z wyciągów bankowych zapisanych w plikach CSV – importowane pozycje wyciągu potrafią automatycznie wiązać się z odpowiednim dokumentem sprzedaży lub zakupu. Program posiada zdefiniowane ustawienia dla importu z następujących banków: mBank, Credit Agricole, Inteligo, VWBank, Multibank. Ustawienia dla innych banków można zdefiniować samemu.
- Odnotowywanie zakupów w Księdze Przychodów i Rozchodów,
- Rozliczanie prowizje pośredników powiązanych z dokumentami sprzedaży z programu Smart – Sprzedaż,
- Wykonywanie raportu kasowego pokazującego stan gotówki w firmie w dowolnym dniu,
- Zestawienia dokumentów bankowych dzięki czemu wiadomo ile i na jakim koncie mamy aktualnie pieniędzy,
- Praca w trybie lokalnym, sieciowym lub przez internet.
Powiązania z aplikacjami zewnętrznymi:
- Symfonia FK, Rewizorr (dla pełnej księgowości),
- PCBIZNES Ala, RACHMISTRZ (dla Księgi Przychodów i Rozchodów).