FAQ
Płatność za program jest jednorazowa. W celu ustalenia dokładnej ceny należy wpierw ustalić, jakie moduły programu Smart System będziemy używać, a następnie odpowiedzieć sobie na pytanie, na ilu stanowiskach roboczych. Mając tę wiedzę zachęcamy do przejrzenia cennika na naszej stronie internetowej.
Oczywiście, że tak. Pozostałe można dokupić w dowolnym czasie.
Tak, wersja testowa jest dla Państwa dostępna i zachęcam jej do pobrania. Program w wersji testowej ma ograniczenie do utworzenia po 100 dokumentów każdego rodzaju (sprzedaży/magazynowych/kasowych/zamówień). W wersji testowej istnieje możliwość pracy przez sieć lokalną do 2 stanowisk. Wykupienie licencji i wprowadzenie jej do programu likwiduje ww. ograniczenia. Wersja testowa programu Smart System dostępna jest na naszej stronie w dziale „Pobranie programu„.
Tak, wprowadzone dane do wersji testowej będą dostępne po zakupie licencji. Zachęcamy do takiego działania. Należy przy tym pamiętać, że wersja testowa ma ograniczenie do utworzenia po 100 dokumentów każdego rodzaju (sprzedaży/magazynowych/kasowych/zamówień).
Tak, jest możliwe, szczegóły znajdą Państwo na stronie z cennikiem w dziale „Indywidualna rozbudowa programu Smart.”
W odróżnieniu od innych producentów oprogramowania dla firm, nasz program jest płatny jednorazowo.
Aktualizacje programu są dostępne i nie trzeba za nie płacić. Zależy nam na tym, aby użytkownicy, którzy kupili nasze oprogramowanie przez cały okres jego użytkowania i mimo zmieniających się przepisów mieli jak najlepsze doświadczenia. Dlatego podejmujemy trud, aby utrzymywać nasze oprogramowanie w jak najlepszym stanie.
Po zakupie programu klient otoczony jest przez nas profesjonalną opieką i nie zostawiamy klienta samego, co zdarza się u konkurencji. Udzielamy bezpłatnych porad. Jeśli użytkownik ma problemy z obsługą programu powinien mailowo opisać problem, postaramy się pomóc. Jeśli problem jest złożony konieczne jest załączenie zrzutów ekranowych dokładnie opisujących zaistniałą sytuację wraz ze szczegółowym opisem. Jeśli problem nie będzie możliwy od odtworzenia u nas na podstawie opisu i zdjęć, wówczas konieczne jest przesłanie pliku z archiwizacją bazy danych. Prosimy o dokładne opisywanie problemu wraz ze zrzutami ekranu, ponieważ tylko tak jesteśmy w stanie szybko i profesjonalnie pomóc.
Preferujemy kontakt drogą mailową, ponieważ nie prowadzimy regularnej infolinii i zastrzegamy sobie prawo do nieodbierania telefonów. Poprzez rozmowę przez telefon klient nie zawsze jest w stanie w odpowiedni sposób przekazać nam informacje o problemie, co utrudnia szybką pomoc. Zgłoszenia obsługujemy w pierwszej kolejności drogą mailową. W mailu na spokojnie mogą Państwo opisać krok po kroku z jakim problemem Państwo się borykają. Uważamy, że taka forma kontaktu z nami jest najlepsza, ponieważ możemy szczegółowo zapoznać się z problemem i Państwu pomóc.
Tak, oczywiście. Możliwość taka jest odpłatna. Koszt takiej pomocy poznają Państwo po ustaleniu złożoności problemu.
Tak, oczywiście. Możliwość taka jest odpłatna. Koszt takiej pomocy poznają Państwo po ustaleniu złożoności problemu.
Nie, program jest dostępny do pobrania i samodzielnego przetestowania. Prowadzimy jednak szkolenia online z programu, które są odpłatne.
Tak, instrukcję można pobrać z naszej strony z działu „Pobranie programu„. Ze względu na trwający rozwój programu instrukcja obejmuje tylko najbardziej skomplikowane procesy. Liczymy na to, że intuicja oraz pomoc kontekstowa w programie podpowie pozostałe kwestie.
Tworząc nasz program staramy się zaspokoić wszystkie potrzeby naszych klientów. Jednakże zachęcamy do poświęcenia czasu na przejrzenia opisu na naszej stronie internetowej lub do samodzielnego zapoznania się z programem. Program jest bardzo elastyczny i można go dostosować samodzielnie do wielu sytuacji, również nie tylko takich, które wprost wynikają z podstawowego opisu. W razie niepewności proszę napisać maila i dokładnie opisać swoją potrzebę. Wówczas odpowiemy czy jest to możliwe do zrealizowania tym programem.
Działamy na rynku od przeszło 20 lat. Nie zamierzamy poprzestać na takiej formie programu i pomysłów na rozwój programu mamy na co najmniej 50 lat. Praca nad programem jest dla nas przyjemnością i nie chcemy z niej rezygnować. Ku niezadowoleniu konkurencji zamierzamy istnieć na rynku jeszcze co najmniej 30 lat.
Każdy program jest inny. Szczerze mówiąc trzeba liczyć się ze zmianami i koniecznością modyfikacji różnego rodzaju nawyków. Mogą np. pojawić się inne skróty klawiszowe, pewne operacje mogą być wykonywane w innej kolejności, wygląd programu będzie inny itp. Jeżeli zdecydują się Państwo na nasz program proszę się nie obawiać, jest on bardzo prosty w obsłudze.
Żaden złożony program komputerowy tego rodzaju nie jest pozbawiony wad. Od przeszło 20 lat dążymy do doskonałości, co może potwierdzić wiele tysięcy użytkowników. Najczęściej jednak obawa, że program źle działa wynika z niezrozumienia sposobu jego działania. Dlatego zachęcamy do dzielenia się z nami swoimi spostrzeżeniami. Postaramy się ustalić czy mamy do czynienia z niedoskonałością, czy może z niewiedzą w zakresie obsługi.
Zachęcamy do przejrzenia dostępnych w programie opcji, ponieważ najczęściej rozwiązanie problemu kryje się w miejscu, które rzadko lub w ogóle nie odwiedzamy. Do takich miejsc należą w programie menu Konfiguracja lub liczne opcje poukrywane pod prawym przyciskiem myszy. W razie braku możliwości rozwiązania zagadki postaramy się udzielić pomocy drogą mailową.
Nie, domyślna konfiguracja programu powoduje zapis danych tylko w Państwa komputerze i tylko Państwo mają do nich wgląd. To Państwo są odpowiedzialni za wykonywanie kopii bezpieczeństwa i to na Państwa spoczywa odpowiedzialność za swoje dane.
Odpowiedź znajdą Państwo w instrukcji w rozdziale pt. „Jak skopiować dane programu Smart z jednego komputera na drugi komputer?”. To tam znajdą Państwo dokładnie, co należy zrobić krok po kroku, aby przenieść dane ze starego komputera na nowy.
Realizacja zamówienia następuje najpóźniej kilka godzin po odnotowaniu wpływu środków na nasze konto. Często termin realizacji jest znacznie szybszy, szczególnie przy płatności online.